Stadionul lui Udinese ar putea purta numele ”Dacia Arena”. Producătorul românesc de automobile este sponsorul principal al ”zebrelor” încă din 2008.
În urmă cu şapte ani, compania franceză Renault făcea o mutare surprinzătoare şi încheia un parteneriat comercial cu cei din conducerea lui Udinese pentru promovarea brand-ului Dacia. Cele două părţi au fost mulţumite de colaborare şi în continuare sigla Dacia se regăseşte pe tricourile ”zebrelor”.
Din 2016, colaborarea ar putea ajunge la un alt nivel. Site-ul messaggeroveneto.gelocal.it susţine că Dacia şi Udinese negociază în secret pentru redenumirea arenei ”Friuli”. La anul va fi gata noua arenă pe care va juca Udinese, una de 30.000 de locuri, iar cei de la Renault şi-ar dori ca stadionul să poarte numele Dacia.
Dacia este sponsorul principal al lui Udinese din anul 2008
În cadrul acestui contract, Udinese ar urma să primească anual 500.000 de euro din partea producătorului de automobile. Conform sursei citate, cei din conducerea lui Udinese sunt de acord cu această propunere şi au înaintat o cerere către autorităţile locale, care deţin stadionul. O problemă ar putea apărea însă şi din tabăra suporterilor, care n-ar fi prea încântaţi de redenumirea arenei.
În tot acest timp Renault se ferește de o implicare serioasă a brandului Dacia în fotbalul românesc
În trecut sponsor la FC Argeş, uzinele Dacia s-au îndepărtat de fotbalul românesc imediat după ce au fost preluate de Renalult. Noua conducerea a căutat să promoveze brandul prin alte mijloace, inclusiv prin asocierea cu o echipă din Serie A. Deşi în România au fost inaugurate stadioane ca National Arena, Cluj Arena şi noul ”Ilie Oană”, firmele mari din România au preferat să stea departe de fotbalul românesc, în principal din cauza imaginii dezastruoase pe care acesta o are.
sursă: prosport